For engro priser, kontakt oss for en profesjonell konto via chat/epost.

Ofte stilte spørsmål

Her finner du ofte stilte spørsmål som kanskje hjelper deg å få svar raskere på dine spørsmål.


Jeg er bedrift å må ha kvittering, hvor er den? 

Du mottar en mail etter kjøp som er din kvittering. Denne inneholder all lovpålagt informasjon. Er du usikker eller får annen beskjed finner du hva som er kravet til dokumentasjon HER. Betaler du med Klarna stiller de med dokumentasjon for deg i tillegg, og du må kontakte de direkte. Alle kjøp i vår nettbutikk er kontantkjøp med mindre man benytter Klarna betalingsutsettelse. 


Hvor lang er leveringstiden? 

Vår vanlige leveringstid er mellom 2 - 5 arbeidsdager. OBS! Ordrer som kommer inn i løpet av helgen sendes tidligst på mandagen uken etter.  


Kan jeg legge til/ ta bort produkter fra min bestilling? 

Ja det kan du, men du må kontakte oss FØR du mottar mail om at din ordre er behandlet. Når denne er behandlet er det for sent og du må legge inn en ny ordre.


Hvor er ordren min?

Dette er det kun posten som kan svare på. Søk opp sporingsnummer for å finne lokasjon eller kontakt posten. 

 

Kan jeg handle utenfor Norge? 

Ja det kan du, vi sender over hele verden!